تحلیل پلان سینمانمونه موردی سینمانمونه موردی سینما ایرانینمونه موردی سینما داخلینمونه موردی فرهنگسرا ایرانینمونه موردی فرهنگسرا داخلی

پاورپوینت تحلیل مجموعه سینمایی دزفول

پاورپوینت تحلیل مجموعه سینمایی دزفول

کد محصول:X1

معماری بنا

ساختار طرح بر مسیر حلزونی و چرخان استوار بود که همراه با حرکت آب، از یک حیاط مربع بر سطح زمین آغاز می‌شد و با چرخشی از درون یک مخروط معکوس شفاف، روی شیب‌رویی مدور به حیاطی هشت ضلعی در عمق زمین می‌رسید، تا با ایهام، داستان گذار انسان را از جهان مادی به بهشت همانندسازی کند. نقشه ساختمان از یک پردازش شمسه در سه بعد به دست آمده است و بادگیرهای چهارگانه پران در اطراف این حیاط بهشتی، نگاه به آسمان را تشدید می‌کرد. در این طرح پشت بام‌های ساختمان، جزیی از محوطه و تداوم درون ساختمان به بیرون تلقی شده و بدنه ساختمان به صورت لایه‌دار به تدریج عرصه‌های درونی باز و بسته را تعریف می‌کند.در ادامه با سایت معماری من همراه باشید.

مجموعه سینمایی دزفول

این مرکز که از جاهای دیدنی دزفول به شمار می‌رود، به دلیل برخورداری از هویت خاص معماری و رنگ و بوی معماری ایرانی-اسلامی و استفاده از آجرنماها و کاشی‌های لعابی در تمام ساختمان و کاربرد بادگیرهای مدرن و استفاده از سقف‌های گنبدی جدید از سازه‌های زیبا و ارزشمند در سطح کشور است که بعد از جنگ تحمیلی در خوزستان ساخته شد.

کانسپت مجموعه سینمایی دزفول

در طرح ساختمان مرکز فرهنگی دزفول، نقشه‌­ی ساختمان از پردازش یک شمسه در سه بُعد به دست آمده است و بادگیرهای چهارگانه­‌ی پران در اطراف این حیاط بهشتی نیز نوعی نگاه به آسمان را تشدید می‌کند. در این طرح، پشت‌بام‌های ساختمان، جزیی از محوطه‌ و تداوم درون ساختمان به بیرون تلقی می‌شود و بدنه­‌ی چندلایه‌­ی ساختمان به­‌تدریج عرصه‌های درونی باز و بسته را تعریف می‌کند.

پلان مجموعه سینمایی دزفول

نمای یکپارچه­‌ی آجری خارجی که در بخش­‌هایی با سطوح ساروج سفید ترکیب شده است، در نقاطی با کاشی فیروزه‌ای و لاجوردی در نقش گره در هم می‌آمیزد و با ایجاد سوراخ‌های لانه کبوتری در لبه‌های پشت‌بام به نوعی با معماری منطقه قرابت می‌یابد. این در حالی است که بخش اعظم ساختمان در مخزن بزرگی از بتن در داخل زمین قرار گرفته و در سازه‌­ی ساختمان ترکیبی از فولاد و بتن و در سقف تالارها از تاوه‌های پیش‌­ساخته استفاده شده است که در اغلب فضاها به صورت نمایان دیده می‌شود.

 

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:
  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل مجموعه سینمایی دزفول
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:35
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،نمونه موردی مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،پلان مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،نمونه موردی مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،پلان مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،دانلود مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،برنامه فیزیکی پردیس سینمایی  ،ظوابط و استاندارد پردیس سینمایی

برچسب ها
دکمه بازگشت به بالا
بستن