دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله خانه فرهنگ کودکان

رساله خانه فرهنگ کودکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 1 

رساله خانه فرهنگ کودکان

همنوایی و انسجام یک جامعه مستلزم آن است که افراد جامعه به گونه‌ای درست و مؤثر بتوانند هنجارهای آن جامعه را پذیرفته و درونی کنند و افراد باید طوری پرورش یابند که در شرایط مکانی و زمانی مختلف بتوانند بطورمناسب نیازهای خود را ارضا کنند و نیز نقشی مؤثر در کارکرد بهتر جامعه ایفا نمایند. از این‌رو هر جامعه می‌کوشد تا اعضای خود را با هنجارهای اجتماعی آشنا کند.کودکان 3 تا 6 سال تأثیرپذیرترین گروه سنی جامعه را تشکیل می‌دهند و مهم‌ترین سال‌های زندگیشان یعنی زمانی که پایه‌های رشد شخصیتی آن‌ها شکل می‌گیرد تا زمانی که وارد شهر می‌شوند نیازمند این هستند تا زندگی اجتماعی را در مقیاس خود تجربه کنند.

بنابراین آموزش هنجارهای اجتماعی به کودکان جهت آماده ساختن آنها برای حضور و درک به موقع و هماهنگ کارکردها و فرهنگ جامعه ضرورت پیدا می‌کند. حال مسأله مهم نقش معمار در ارتقاء کیفیت فضا جهت حضور و رشد شخصیت کودک است. این پژوهش به دنبال طراحی خانه فرهنگ کودک با رویکرد آموزش هنجار اجتماعی در شهر اصفهان می‌باشد. روش بکار گرفته‌شده در این پژوهش توصیفی- تحلیلی، پیمایشی است. بدین منظور پژوهشگر پرسشنامه‌ای با توجه به پارامترهای مورد نظر طراحی و با حجم نمونه‌ای 75 نفر از والدین توزیع گردید. از آنجا که بخشی از آموزش به کودک، از طریق بازی مؤثر واقع می‌شود، از کودکان خواسته شد فضاهای مورد علاقه‌شان جهت بازی نقاشی کنند، همچنین با متخصصین حوزه‌های علوم تربیتی و معماری مصاحبه شد.

در ادامه با سایت معماری من همراه باشید تا پایان نامه مجموعه فرهنگی آموزشی مادر و کودک تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

طراحی کالبد نوین برای فرایند آموزش و پرورش، با نزدیک کردن کودکان به طبیعت و ایجاد محیطی جذاب و دلخواه آنان که در آن احساس امنیت کنند، همراه با یک شیوه آموزش صحیح که باعث رشد، تفکر خلاق در آنها می‌شود، می‌باشد. تحقیق و مطالعه در معماری مناسب کودکان و جستجو راهی در طراحی مجموعه به منظور ایجاد فرصت‌های لازم برای کودکان برای انجام فعالیت فرهنگی، اجتماعی و آشنایی با محیط زیست و جذاب کردن آموزش برای آنان و همچنین کشف رابطه منطقی بین یادگیری و یاددهی و طراحی معماری. مطالعه و شناخت همه جانبه کودک و بررسی سیستم‌های آموزشی مختلف و پیشنهاد سیستم مناسب برای آموزش کودکان، سپس تحقیق درباره فضاهایی که برای کودکان طراحی شده‌اند (موزه‌های کودکان و …) در داخل و خارج از ایران و بررسی الگوهای شهری برای طراحی فضاهای کودکان و شناخت درک کودک از معماری و رابطه او با آن.

رساله خانه فرهنگ کودکان

مطالعه در وضع موجود پروژه و برخورد واقعی با اقلیم، مسایل و مشکلات سایت و طرح مساله با منظور پاسخ به محدودیت‌ها و استفاده از پتانسیل‌ها و یافتن راه حل مناسب و برخورد جدید و متنوع با آن. شناخت منطقه و پتانسیل‌های آن، بهره‌گیری از عوارض طبیعی زمین و طبیعت اطراف در فعالیت‌های آموزشی و ایجاد فضای آموزشی مناسب کودکان با یک برخورد جدید. با توجه به نقش مهم کالبد معماری در آموزش کودکان و اهمیت نزدیکی آنان با طبیعت این طرح براساس تلفیق معماری و طبیعت و ایجاد حس آزادی و تعلق در کودکان و باروری استعدادهای آنان و همچنین به وجود آوردن امکاناتی برای ایجاد روحیه کشف و تحقیق در آنان شکل گرفته است.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله خانه فرهنگ کودکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله خانه فرهنگ کودکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه فرهنگ کودکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه فرهنگ کودکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

برچسب ها
دکمه بازگشت به بالا
بستن